مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:052024-01-02سياسي

بانوان؛ 30 درصد سردفتران کشور


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از مجموع 8 هزار و 571 نفر سردفتر شاغل در کشور حدود 2 هزار و 97 نفر معادل 30 درصد از آنها خانم هستند که از حقوقدانان آگاه و فرهیخته هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام میزان، آیین تحلیف سومین گروه سردفتران اسناد رسمی جدیدالانتصاب (200 بانوی سردفتر) امروز سه شنبه (12 دی ماه) با حضور حسن بابایی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سالن همایش شهید سلیمانی این سازمان برگزار شد.

حسن بابایی، رییس سازمان ثبت در این مراسم بیان کرد: امروز مراسم تحلیف سومین گروه از سردفتران برای 205 بانوی سردفتر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از مجموع 8 هزار و 571 نفر سردفتر شاغل در کشور حدود 2 هزار و 97 نفرشان سردفتر خانم هستند، افزود: معادل 30 درصد از سردفتران را خانم ها تشکیل می دهند که از حقوقدانان آگاه و فرهیخته هستند.

رییس سازمان ثبت اسناد با بیان اینکه امروز بانوان در عرصه های حقوقی بسیار خوب نقش آفرینی می کنند، گفت: زنان در عرصه های قضاوت و وکالت نیز خوب درخشیدند تا جایی که امروز به آمار 30 درصدی بانوان سردفتر رسیدیم.

بابایی با بیان اینکه بررسی ها نشان می دهد کمترین تخلفات در حوزه سردفتران مربوط به بانوان است، عنوان کرد: امیدواریم حضرت زهرا (س) و ویژگی های اخلاقی و رفتاری وی از جمله صداقت، الگوی بانوان سردفتر قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان؛ 30 درصد سردفتران کشور

بانوان؛ 30 درصد سردفتران کشور