مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:062024-01-07سياسي

اجرای یک میلیون و 309 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه خاتم در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهرام منیری، مدیرعامل موسسه پایاب نیرو  امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی خیاطی و تولید پوشاک شهید محمدحسن عادلی که به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در روستای هرزند عتیق شهرستان مرند ایجاد شد، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمنان اسلام و دشمنان ایران تحمل شادی و اتحاد مردم ما را نداشتند و در سالگرد شهادت سلیمانی این خشم را ایجاد کرد.

  وی با بیان اینکه سپاه به عنوان بازوی توانمند در راستای محرومیت زدایی گام های بزرگی برداشته است، گفت: این نهاد بزرگ به دستور رهبر معظم انقلاب در محرومیت زدایی تلاش می کند و حتی قرارگاهی در بدنه آن برای این منظور تشکیل شده است.

  مدیرعامل موسسه پایاب نیرو خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا نیز این مسوولیت بزرگ در حوزه محرومیت زدایی را برعهده گرفته است.

  وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا 169 هزار و 365 پروژه عمرانی با اعتبار 5 هزار 148 میلیارد تومان و یک میلیون و 140 هزار پروژه غیرعمرانی را اجرا کرده است، گفت: در مجموع یک میلیون و 309 پروژه عمرانی و غیرعمرانی بالغ بر 14 هزار میلیارد تومان نیز توسط قرارگاه انجام گرفته در سطح کشور است.

  منیری ادامه داد: همه این پروژه ها در زمینه آب رسانی، تعلیم و تربیت، احداث مساجد و مدرسه، کارگاه اشتغال زایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای یک میلیون و 309 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه خاتم در کشور

اجرای یک میلیون و 309 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه خاتم در کشور