مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 07:152023-12-27اقتصادي

بافق میزبان رویداد ملی کافه دانش سنگ آهن


دومین رویداد ملی« کافه دانش» با محوریت فرآیند گندله سازی به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بافق برگزار می شود.

- ایسنا/یزد دومین رویداد ملی کافه دانش با محوریت فرآیند گندله سازی به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بافق برگزار می شود.

مجید حمیدیان مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق در این باره به ایسنا گفت: رویداد کافه دانش با محوریت موضوعات گندله سازی چهارشنبه و پنجشنبه( 6و7 دی ماه) در بافق برگزار می شود.

وی گفت: این رویداد 2 روزه با هدف اشتراک گذاری دانش تخصصی در حوزه گندله سازی و با حضور متخصصان گندله سازی بیش از 20 شرکت صنعت فولاد کشور و اساتید دانشگاه برگزار می شود.

به گفته او، برگزاری این رویداد که با همکاری کارخانه گندله سازی سه چاهون و واحد تحقیق و توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی می باشد، یکی از اقداماتی است که در راستای پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت های معدنی و صنعتی در دستور کار قرار گرفته است و ادامه خواهد داشت.

حمیدیان محورهای این رویداد را تاثیر عناصر مزاحم بر کیفیت گندله و آهن اسفنجی، راهکارهای کاهش نرخ مصرف گریت پلیت و گریت بار، راهکارهای کاهش نرخ مصرف نسوز، راهکارهای کاهش مصرف بنتونیت، راهکارهای عملیاتی بهبود گندله شوندگی در ناحیه بالینگ دیسک، راهکارهای افزایش بهره وری HPGR، راهکارهای عملیاتی جهت کاهش نوسانات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافق میزبان رویداد ملی کافه دانش سنگ آهن

بافق میزبان رویداد ملی کافه دانش سنگ آهن