مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:002023-12-29فرهنگي

فعالیت گروهی در تولید محتوا موجب پایداری در مسیر می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس فردمحوری در تولید محتوای دیجیتال را یک معضل دانست و بر ضرورت فعالیت در این مسیر به صورت گروهی برای پایداری در مسیر تأکید کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس فردمحوری در تولید محتوای دیجیتال را یک معضل دانست و بر ضرورت فعالیت در این مسیر به صورت گروهی برای پایداری در مسیر تأکید کرد.

حمیدرضا قانعی در گفت گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برپایی پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج استان فارس بیان کرد: رویداد تولید محتوای بسیج در سال های اخیر با حضور کارشناسان و داوران به صورت همزمان و متمرکز برگزار می شود و توانسته است جایگاه خوبی میان جوانان پیدا کند.

او بر لزوم برپایی چنین رویدادهایی تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه حوزه آموزش، حوزه ای است که به شدت متحول شده است، برگزاری چنین رویدادهایی می تواند باعث پیشرفت در تخصص فرد شود.

وی فردمحوری در تولید محتوا را یک معضل دانست و گفت: برگزاری چنین رویدادهایی باعث می شود تولیدکنندگان محتواهای فاخر به صورت گروهی حرکت کنند و قطعاً این موضوع باعث پایداری جوانان در این مسیر خواهد شد.

قانعی با اشاره به تأثیرگذاری رویداد تولید محتوا در عرصه جنگ نرم، اظهار کرد: در دنیای مدرن امروز با استراتژی و راهبردهای توسعه و تبیین محتوا مواجهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گروهی در تولید محتوا موجب پایداری در مسیر می شود

فعالیت گروهی در تولید محتوا موجب پایداری در مسیر می شود