مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:202024-01-01اقتصادي

اجرای 80 درصدی سامانه کنترل و پایش آب تهران


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران سامانه های اسکادا و تله متری را لازمه مدیریت مطلوب آب دانست و از اجرای 80 درصدی سامانه تله متری آب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آبفای تهران، محسن اردکانی با بیان اینکه در صنعت آب و فاضلاب سه فعالیت عمده مدیریت تولید، مدیریت توزیع و مدیریت مصرف در بخش آب انجام می شود، تصریح کرد: در بخش مدیریت تولید تقریباً هر آنچه که باید انجام می شد، اجرا شده است چراکه منابع آبی جدیدی فعلاً در دسترس نداریم.

اردکانی اولویت های عمده شرکت آب و فاضلاب استان تهران را مدیریت مصرف با فعالیت های ترویجی و فرهنگ سازی و مدیریت توزیع آب برشمرد و افزود: در بخش مدیریت توزیع، تلاش می کنیم آب را با فشار مناسبی از طریق شبکه توزیع به مردم برسانیم و از هدر رفت آب تا حد ممکن جلوگیری کنیم و بهترین ابزار این مدیریت، سامانه اسکادا و تله متری است که بدون آن، مدیریت مناسب توزیع ممکن نخواهد بود.

وی از تعهد شرکت آب و فاضلاب استان تهران به صرفه جویی و ذخیره سازی هشت میلیون مترمکعب آب در چهار ماهه پایانی امسال از طریق مدیریت فشار در شبکه توزیع آب خبر داد و گفت: هم اکنون سامانه تله متری شرکت آب و فاضلاب استان تهران تأسیسات تولید، ذخیره سازی و انتقال را کنترل می کند و تأسیسات توزیع نیز تا فشارشکن ها در حال کنترل است اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 80 درصدی سامانه کنترل و پایش آب تهران

اجرای 80 درصدی سامانه کنترل و پایش آب تهران