مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:252024-01-02ورزشي

زاهدی ناایمن بودن خودرو را دلیل درگذشت دختر نخبه فوتبالیست دانست


یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده خودروسازانی را که به عرضه خودورهای بی کیفیت می پردازند در از دست دادن نخبه ورزشکار مقصر می دانم و از پیشگاه مردم ایران و بخصوص مردم استان کرمان و بم عذرخواهی می کنم.

- یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده خودروسازانی را که به عرضه خودورهای بی کیفیت می پردازند در از دست دادن نخبه ورزشکار مقصر می دانم و از پیشگاه مردم ایران و بخصوص مردم استان کرمان و بم عذرخواهی می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی زاهدی در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: میلاد بانوی دو عالم حضارت زهرا (س) و نامگذاری شایسته این روز با نام زیبای روز مادر و روز زن را به مسلمانان و هموطنان عزیزم خاصه مادران و زنان میهن عزیز اسلامی تبریک عرض می کنم.

امسال چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یاران و همراهان این سردار رشید اسلام است.

مردم دیار کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام، آماده میزبانی از هموطنان و عاشقان زیارت مزار شهید سلیمانی و شهدای گلگون کفن کرمان، از اقصی نقاط کشور و جهان هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: بر خود لازم می دانم از سپاه پاسداران، بسیج، ارتش غیور جمهوری اسلامی ایران، نیروی فراجا و تمامی ارگان های دولتی، عمومی و بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی ناایمن بودن خودرو را دلیل درگذشت دختر نخبه فوتبالیست دانست

زاهدی ناایمن بودن خودرو را دلیل درگذشت دختر نخبه فوتبالیست دانست