مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:002024-01-18حوادث

توقیف بیش از 1000 خودرو در اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن در کردستان


در اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن شوتی، فاقد بیمه، دارای دستور قضایی و پلاک مخدوش پلیس راهور کردستان هزار و 82 خودرو توقیف شدند.

- سرهنگ رضا همتی زاده رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از توقیف 1082 خودرو در راستای اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی، هنجار شکن، تغییر وضعیت، دارای دستور قضایی و نقص فنی از اول آذرماه تا امروز 28 دی ماه در استان خبر داد.

  وی اظهار داشت: طرح ضربتی جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی، فاقد معاینه فنی، پلاک مخدوش و هنجارشکن در استان از ابتدای آذرماه در دستور کار قرار گرفته است.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش سوانح ترافیکی بیان کرد و گفت: خودروهای شوتی و پلاک مخدوش علاوه بر اینکه در ایجاد احساس ناامنی  رانندگی، مشکلاتی را برای شهروندان به همراه دارند در حوزه ترافیکی نیز برای شهروندان ایجاد مشکل می کنند و با اقدامات مجرمانه شان جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

همتی زاده افزود: متاسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب رسانده اند و این موضوع مطالبه جامعه است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان ها و معابر تردد می کنند، ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بیش از 1000 خودرو در اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن در کردستان

توقیف بیش از 1000 خودرو در اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن در کردستان