مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:102024-01-03سياسي

دکتر کاظمی آشتیانی در حوزه رویان خیلی ها را در جهان متحیر کرد


رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار دکتر کاظمی آشتیانی دانشمند جهادگر در حوزه رویان خیلی ها را در سطح جهان متحیر کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار دکتر کاظمی آشتیانی دانشمند جهادگر در حوزه رویان خیلی ها را در سطح جهان متحیر کرد.

سید سلیمان حسینی نیک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی مؤسس پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی، دانشمند جهادگری بودند که کاری بزرگ و ماندگار را در حوزه علمی کشور شروع کرد که در آن زمان به نظر خیلی ها انجامش ناممکن بود.

وی اظهارکرد: کار این دانشمند جهادگر در حوزه رویان خیلی ها را در سطح جهان متحیر کرد.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این دانشمند بزرگ علاوه بر شخصیت متعهد، با اخلاص و ایمان، الگویی برای تمامی پژوهشگران بوده و هست.

حسینی نیک تصریح کرد: دکتر آشتیانی باعث شده هزاران زوج ناباور در کشور صاحب فرزند شوند و نرخ رشد جمعیت در کشور بالاتر برود که این یعنی افزایش سرمایه انسانی کشور که عامل اصلی رشد و توسعه کشور خواهند بود.

وی ادامه داد: یکی از عوامل اصلی تثبیت خانواده و استحکام آن در کشور داشتن فرزند است که این دانشمند فقید با پژوهش های خویش در این زمینه به کشور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر کاظمی آشتیانی در حوزه رویان خیلی ها را در جهان متحیر کرد

دکتر کاظمی آشتیانی در حوزه رویان خیلی ها را در جهان متحیر کرد