مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 19:202023-12-28سياسي

بررسی نحوه تامین اعتبار و عملیات اجرایی اردوگاه شهید سلیمانی کرمان


در شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش، نحوه تامین اعتبار و عملیات اجرایی اردوگاه شهید سلیمانی کرمان بررسی و تصمیم گیری شد.

- ایسنا/کرمان در شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش، نحوه تامین اعتبار و عملیات اجرایی اردوگاه شهید سلیمانی کرمان بررسی و تصمیم گیری شد.

رضامراد صحرایی عصر امروز هفتم دی ماه این جلسه اظهار کرد: مستندسازی ماده 23 را در سریعترین زمان ممکن تهیه کنید و در سه فاز اردوگاه شهید سلیمانی باید تکمیل شود و فاز اول در پنجمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری برسد و دو فاز بعدی در سالگرد ششم و هفتم افتتاح شوند.

وی افزود: اعتبارات اردوگاه شهید سلیمانی از محل منابع ملی و استانی و مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی و مولدسازی تامین شود.

ضمن آنکه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه در خصوص تکمیل ساختمان نیمه تمام آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: بودجه ای برای اداره کل در نظر گرفته نشده و اعتبار آن از طریق تهاتر تامین شده است.

وی با اشاره به غیرایمن بودن ساختمان فعلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: ساختمان فعلی باید فوری تعیین تکلیف شود و 50 درصد از منابع مولدسازی آن خرج اردوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نحوه تامین اعتبار و عملیات اجرایی اردوگاه شهید سلیمانی کرمان

بررسی نحوه تامین اعتبار و عملیات اجرایی اردوگاه شهید سلیمانی کرمان