مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:102024-01-08حوادث

حمل چوب آلات، بدون مجوز به منزله قاچاق است


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان حمل هرگونه چوب آلات را نیازمند اخذ مجوز از اداره کل منابع طبیعی استان دانست و بیان کرد: بدون مجوز، حمل هرگونه چوب آلات مصداق قاچاق بوده و محموله توقیف می شوند.

- سرهنگ محمد قربانی لرد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 47 فقره آتش سوزی در سطح اراضی جنگلی استان گیلان به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: این حریق ها مساحت 137 هکتاری از اراضی جنگلی استان را در بر گرفتند.

وی از کاهش 39 درصدی در تعداد حریق های به وقوع پیوسته و 54 درصدی در مساحت آنها نسبت به 9 ماهه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: عمده حریق ها در سطح مهار شده و خسارت به تنه و تاج درختان وارد نشده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در ادامه از رفع تصرف 425 هکتار از اراضی ملی از ابتدای امسال تا پایان آذرماه خبر داد و تصریح کرد: 1544 فقره پرونده ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع تشکیل و منجر به رفع تصرف 270 هکتاری شد.

قربانی لرد همچنین از آزادسازی 155 هکتاری در قالب 109 فقره اجرای احکام خبر داد و خاطرنشان کرد: از مجموع اراضی رفع تصرف شده، 113 فقره پرونده مربوط به تصرف اراضی ساحلی و تالاب بود که 39 هکتار رفع تصرف انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل چوب آلات، بدون مجوز به منزله قاچاق است

حمل چوب آلات، بدون مجوز به منزله قاچاق است