مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:552024-01-06سياسي

دادرسی الکترونیک در لرستان به 81 درصد رسیده است


رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه امسال همچنین مجازات جایگزین حبس به 2 برابر افزایش یافته، گفت: در 9 ماهه امسال دادرسی الکترونیک در استان به 81 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سعید شهواری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان خرم آباد که در سالن جلسات دادگستری شهرستان در حال برگزاری است، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: تعاون و همکاری بسیار خوب بین اعضای شورای تامین برای بررسی و پیگیری امور مشترک وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته مشترک شورای قضایی با شورای اداری شهرستان ها با هدف بررسی مشکلات قضایی شهرستان ها برای دسترسی آسان و پیگیری ماموریت های دادگستری از اقدامات دادگستری استان بوده است.

رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به اجرای برنامه عملیاتی و سیاست های قوه قضاییه در استان، گفت: توجه به پرونده های مسن و کاهش اطاله دادگستری، استفاده از فناوری های نوین، استفاده از ارفاقات قانونی و مجازات جایگزین حبس از جمله اولویت های دادگستری استان است.

شهواری تعیین اولویت برای کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل را از دیگر اولویت های دستگاه قضایی استان برشمرد و افزود: تسریع در رفع مشکلات واحدهای تولیدی در جهت کاهش بیکاری با حل مشکلات قضایی از دیگر اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادرسی الکترونیک در لرستان به 81 درصد رسیده است

دادرسی الکترونیک در لرستان به 81 درصد رسیده است