مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:072024-01-15اجتماعي

دمای هوای اردبیل به 10 درجه زیر صفر رسید


مجید کوهی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: در پی صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی و ورود سامانه بارشی به استان بارش برف از ظهر یکشنبه تشدید شده و تا شب دوشنبه در غالب مناطق استان ادامه یافت و سبب به زمین نشستن برف خوبی در مناطق مرکزی و شمالی استان شد.

وی افزود: ارتفاع برف در مدت مذکور در شهر اردبیل به 42 سانتی متر رسید و همچنین در شهرستان مشکین شهر 55، نمین 52 تا یک متر، سرعین34، گرمی 25، بیله سوار 30 و پارس آباد 20 سانتی متر برف به زمین نشست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با خروج سامانه بارشی از سطح استان امروز شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری در اکثر مناطق استان اردبیل هستیم و دمای هوا تا 4 درجه بالای صفر نیز می رسد.

کوهی گفت: به لحاظ وجود بادهای جنوبی طی روز روند افزایش دما وجود خواهد داشت و طی بعدازظهر روز چهارشنبه با تشدید سرعت وزش باد کولاک شدید در سطح گردنه ها و محورهای مواصلاتی رخ خواهد داد.

به گفته وی از روز پنجشنبه هفته جاری با استقرار پر کم فشار خزری در منطقه مه گرفتی و کاهش دید و پوشش ابر در منطقه رخ خواهد داد که در نوار شرقی استان بارش خفیف برف و یا باران است، اما روز جمعه مجدد روند دمایی افزایشی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای اردبیل به 10 درجه زیر صفر رسید

دمای هوای اردبیل به 10 درجه زیر صفر رسید