مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:102024-01-01فرهنگي

روایت علی سرابی از «استدلالی» که در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته است


علی سرابی معتقد است که در هیچ جای جهان و ایران سابقه نداشته که چون نمایشی قبلا اجرا شده و در حالیکه همچنان پر مخاطب است، دیگر به آن مجوز اجرا ندهند.

- روایت علی سرابی از استدلالی که در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته است علی سرابی معتقد است که در هیچ جای جهان و ایران سابقه نداشته که چون نمایشی قبلا اجرا شده و در حالیکه همچنان پر مخاطب است، دیگر به آن مجوز اجرا ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان و بازیگر تئاتر که قبلا در چند نوبت گوناگون نمایش آن سوی آینه نوشته فلوریان زلر را اجرا کرده بود، تصمیم داشت بار دیگر آن را روی صحنه بیاورد اما این نمایشنامه از سوی شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی رد شد.

روابط عمومی این اداره، در توضیح مکتوبی که در اختیار ایسنا قرار داد، عنوان کرد که چون این نمایش قبلا چند بار اجرا شده، از علی سرابی به عنوان هنرمندی خوش ذوق انتظار می رود نمایشی تازه به صحنه بیاورد.

سرابی اما در گفتگو با ایسنا، این استدلال را غیرکارشناسانه دانست و تاکید کرد: چنین چیزی در هیچ جای جهان مسوبق به سابقه نیست که چون نمایشی قبلا اجرا شده و در حالیکه همچنان با اقبال مخاطبان رو به روست، دیگر به آن مجوز اجرا ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت علی سرابی از «استدلالی» که در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته است

روایت علی سرابی از «استدلالی» که در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته است