مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:152023-12-23فرهنگي

واکنش هنرمندان به احیای مجدد حریم تئاترشهر؛ پایان انتظار 30 ساله


حریم تئاترشهر اتفاقی است که بعد از مطالبه هنرمندان و کش و قوس های بسیار در آستانه عملی شدن قرار گرفته و هنرمندان بسیار از آن استقبال کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، ایجاد حریمی امن برای تئاترشهر مطالبه همیشگی هنرمندان تئاتر بوده است، حریمی که محمد حاتمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در رابطه با آن می گوید که مجموعه تئاترشهر در سال های نه چندان دور، حریم داشت و اگر منظور ما از حریم همان حفاظت از مجموعه است که باید بگوییم متاسفانه دیگر وجود ندارد.

حالا بعد از 30 سال این مطالبه در حال پیگیری است، مطالبه ای که برای اولین بار سالی که مترو تهران به ایستگاه تئاتر شهر رسیده بود توسط هنرمندان مطرح شد و رضا کیانیان در رابطه با آن می گوید که در آن دوره، تمام هنرمندان تئاتر و حتی زنده یاد آقای سمندریان در مجموعه تئاتر شهر جمع شدیم و از شهرداری و مسئولان مترو خواستیم تا این ایستگاه را در حریم تئاتر شهر نسازند و این ایستگاه در ضلع دیگر پارک دانشجو ساخته شود و قرار هم بود چنین شود؛ اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و با ساخته شدن این ایستگاه، به زیبایی تئاتر شهر لطمه زده شد.

ایرج راد، هنرمند عرصه تئاتر ضمن یادآوری پیگیری های خانه تئاتر به منظور تعیین حریم مجموعه تئاتر شهر گفته بود که دو سال پیش نیز جلساتی با حضور نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش هنرمندان به احیای مجدد حریم تئاترشهر؛ پایان انتظار 30 ساله

واکنش هنرمندان به احیای مجدد حریم تئاترشهر؛ پایان انتظار 30 ساله