مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:002023-12-24سياسي

اولین مرکز دولتی گامانایف کشور در البرز راه اندازی می شود


نهضت مدرسه سازی در استان روند بسیار خوبی را طی کرد و تا پایان امسال، ساخت بیش از 100 مدرسه تکمیل می شود و باید برای تحقق مصوبه سفر دوم رییس جمهور به استان تحت عنوان ساخت 100 مدرسه دیگر نیز با جدیت وارد عمل شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در شورای آموزش و پرورش استان که روز یکشنبه 3 دی ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی، با تاکید بر اینکه باید نهایت همراهی و همکاری را برای تامین مسکن فرهنگیان داشته باشیم، گفت: راه اندازی تعاونی های مسکن بدون قید و شرط های سخت گیرانه، ارائه تسهیلات و بسته های تشویقی از سوی شهرداری ها و تخصیص اراضی مناسب، از جمله این موارد است.

وی ادامه داد: معلمان از اقشار شریف جامعه با درآمدهای پایین هستند که باید به شکل های مختلف برای حمایت از آنها اقدام کنیم از این رو راه اندازی و تسهیل روند فعالیت تعاونی ها ضرورت دارد.

عبداللهی با اشاره به اقدامات موثری که در راستای ارتقا سرانه های بهداشتی و درمانی استان شکل گرفته، گفت: با پیگیری های صورت گرفته و عنایت ویژه دولت، تا پایان دولت سیزدهم حدود هزار و 500 تخت بیمارستانی به مجموعه درمان استان اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز دولتی گامانایف کشور در البرز راه اندازی می شود

اولین مرکز دولتی گامانایف کشور در البرز راه اندازی می شود