مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:152024-01-10اقتصادي

امضای سه قرارداد 250 میلیون دلاری مازندران با مسکو


استاندار مازندران با اشاره به هدف گذاری برای رشد 8 درصدی اقتصاد برای سال جاری در استان، گفت: نخستین فاینانس سرمایه گذاری با دولت چین در دولت سیزدهم توسط مازندران به مبلغ 8 هزار و 300 میلیارد تومان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی پور شامگاه امروز در جلسه نخستین رویداد رسانه ای جام امید که در تالار جمشید ساری برگزار شد، اظهار کرد: اولین دغدغه ای که دولت مردمی سیزدهم در مازندران داشت بحث معیشت و اقتصاد استان بود که در این راستا متاسفانه نرخ رشد اقتصادی طی 10 سال قبل از این دولت منفی بود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد عالی رشد اقتصادی استان با هفت کارگروه، افزود: در این ستاد با تلاش و هدف گذاری ها برای گذر از نرخ چهار درصد تا پایان 1401، برای حرکت چرخ رشد اقتصادی در مازندران این مهم محقق شد.

حسینی پور با نگاهی به ظرفیت های بالای اقتصادی در مازندران، عنوان کرد: از همه این ظرفیت ها مهم تر این استان صاحب ذخیره گوهربار نیروی انسانی نیز است و نباید رشد اقتصادی آن منفی باشد، ما برای رشد اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری و رشد بهره وری بودیم.

استاندار مازندران همچنین بیان کرد: ما استان مازندران را تقسیم به هفت محور کردیم و در هر محور هفت همایش فرصت های سرمایه گذاری برگزار و بیش از هزار و 200 پروژه مهم فرصت های سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای سه قرارداد 250 میلیون دلاری مازندران با مسکو

امضای سه قرارداد 250 میلیون دلاری مازندران با مسکو