مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:152024-01-19اقتصادي

سکه یک میلیون و 450 هزار تومان ارزان شد


نایب رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به سیر صعودی که قیمت سکه و طلا از حدود 10 روز گذشته در پیش گرفته بود، از تغییر مسیر صورت گرفته با انتشار اطلاعیه بانک مرکزی مبنی بر واگذاری شمش طلا به اصناف این حوزه و عرضه سکه های بدون تاریخ خبر داد که .

- نایب رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به سیر صعودی که قیمت سکه و طلا از حدود 10 روز گذشته در پیش گرفته بود، از تغییر مسیر صورت گرفته با انتشار اطلاعیه بانک مرکزی مبنی بر واگذاری شمش طلا به اصناف این حوزه و عرضه سکه های بدون تاریخ خبر داد که منجر به کاهش و تعدیل قیمت ها در بازار شد و حباب سکه را به طرز قابل توجهی تخلیه کرد؛ به طوریکه سکه تمام جدید یک میلیون و 450 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

محمد کشتی آرای در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، اظهار کرد: حدوداً از 12 - 10 روز گذشته، مجدداً باتوجه به تحولات سیاسی منطقه و اتفاقات سیاسی که رخ داد و همچنین بالا رفتن قیمت طلا در بازارهای جهانی (حدود 10 روز پیش)، قیمت سکه و طلا هم سیر صعودی خود به گرفت.

از سوی دیگر، باتوجه به نزدیک شدن به پایان سال و روزهای پایانی سال و همچنین باتوجه به محدودیت هایی که برای ورود طلا ایجاد شده بود، نرخ ارز نیز روبه افزایش گذاشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکه یک میلیون و 450 هزار تومان ارزان شد

سکه یک میلیون و 450 هزار تومان ارزان شد