مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:362023-12-27سياسي

500 کارگر نساجی بروجرد از ابتدای سال اخراج شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، مسلم مرادی ظهر امروز در جلسه شورای قضایی لرستان که در فرمانداری برگزار شد، افزود: حسابرسی نساجی بروجرد در دستور کار بازرسی کل لرستان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از 500 کارگر نساجی اخراج شده است.

فرماندار بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد 610 کارخانه با حدود 16 هزار کارگر فعالیت دارند، در دولت سیزدهم تاکنون هیچ کارخانه و کارگاهی تعطیل نشده است، 23 کارخانه نیز با همکاری قرارگاه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته است.

مرادی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در شهرستان بروجرد افزود: 2 مرکز مشاوره برای کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: در گذشته بروجرد رتبه اول تصادفات جاده ای با 46 کشته در لرستان را داشتیم ولی امسال با اقدامات راهداری و دیگر اقدامات 60 درصد کاهش تصادفات را شاهد هستیم.

فرماندار بروجرد گفت: با همکاری شهرداری و دادگستری و نیروی انتظامی اولین شهرستان لرستان بودیم که چهار کیلومتر ساخت و ساز های غیر مجاز را در یکی از مناطق گردشگری بروجرد تخریب شد.

مرادی افزود: ستاد تنظیم بازار در 9 ماهه امسال سه هزار بازرسی از اصناف و کارخانجات انجام داده و تعزیرات حکومتی بروجرد جرائم سنگینی برای متخلفان در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 کارگر نساجی بروجرد از ابتدای سال اخراج شده اند

500 کارگر نساجی بروجرد از ابتدای سال اخراج شده اند