مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:502024-01-18سياسي

تاکید استاد حوزه علمیه قم بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات، تصریح کرد: آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است؛ دشمنان درصدد پررنگ کردن مشکلات و دامن زدن به آن ها هستند و هرگز خیرخواه ما نبوده اند.

- ایسنا/قم عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات، تصریح کرد: آبروی نظام در گرو شرکت مردم در انتخابات است؛ دشمنان درصدد پررنگ کردن مشکلات و دامن زدن به آن ها هستند و هرگز خیرخواه ما نبوده اند.

آیت الله نجم الدین مروجی طبسی، امروز 28 دی ماه در همایش ائمه جماعات مساجد، مدارس، ادارات، دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان قم تصریح کرد: باید خدا را شاکر باشید که مشغول خدمت هستید؛ ما امروز به روحانیون مردمی، با اخلاق و با ادب نیازمندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وی ضمن بیان توصیه هایی به ائمه جماعات، تأکید کرد: روحانیت باید احساس مسئولیت داشته باشد و در هر شرایطی در کنار مردم باشد؛ چرا که یکی از ویژگی های روحانیت مردمی بودن است.

رفتار اخلاق محور، نشستن پای درد و دل مردم، حفظ حرمت اشخاص، تبیین شبهات برای مردم، دفاع از اعتقادات شیعه، نگاه یکسان به مأمومین و پرهیز از طولانی کردن بیش از اندازه نماز جماعت، از جمله توصیه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاد حوزه علمیه قم بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات

تاکید استاد حوزه علمیه قم بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات