مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:302024-01-18حوادث

کشف 420 کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز


فرمانده انتظامی استان از کشف 420 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در خصوص این خبر بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در راستای اقدامات مبارزه ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز، مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محله های شیراز اقدام به دپو حشیش کرده است.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل 420 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه ای دستگیر و برای سیر مراحل قانونی ورانه دادسرا شد، تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و مواد مخدر همواره یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی به شمار می رود.

قاتل خودش به 110 زنگ زده بود فرمانده انتظامی شیراز گفت: قاتل پس از به قتل رساندن خواهر 20 ساله اش، خودش به 110 زنگ زد و تسلیم قانون شد.

سرهنگ فرج شجاعی، بیان کرد: بامداد امروز بیست و هشتم دی ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله های شیراز، بلافاصله ماموران انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 420 کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز

کشف 420 کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز