مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 22:202024-01-05سياسي

سردار سلیمانی بلوغ خود را در دیده نشدن می دانست


مسؤول بسیج نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه سردار سلیمانی بلوغ خود را در دیده نشدن می دانست، گفت: نام، یاد و خاطرات سردار حاج شهید قاسم سلیمانی در دل و بر اندام دشمنان کوردل لرزه می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام روح الله ترابی نسب امشب در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی بیمارستان دولتی امام خمینی(ره) این شهرستان، اظهار کرد: اگر امروزه دشمنان کور دل و منافق حتی از یادآوری خاطرات و دلیرمردی سردار سلیمانی هراس دارند، از مزارش به شدت وحشت داشته و زائرانش را در اقدامات تروریستی و انفجار به شهادت می رسانند نشان از بزدل بودن، ترس و دشمنی آنها دارد.

وی با اعلام اینکه تفکر دینی و اسلامی در سراسر زندگی سردار سلیمانی موج می زد، افزود: باید در زندگی خود به چنان بلوغ برسیم که دیده نشویم.

ترابی نسب با اعلام اینکه تنها جنگی که در تاریخ بشریت اتفاق افتاد و در آن توانستیم یک ایدئولوژی را تبلیغ کنیم جنگ تحمیلی بوده است، بیان کرد: سردار سلیمانی که سردار دل ها شده است نه تنها در داخل مرزهای کشور بلکه در خارج مرزها در کشورهای سوریه و عراق خدمات بسیار مهم و فراموش نشدنی از خود به یادگار گذاشت که در بین مردم بیشتر کشورهای آزادی خواه دنیا محبوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی بلوغ خود را در دیده نشدن می دانست

سردار سلیمانی بلوغ خود را در دیده نشدن می دانست