مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:302024-01-18اقتصادي

تحویل مزارع 25 متری به مردم مشهد برای کشاورزی (+عکس)


از دیگر ویژگی های این بوستان میتوان به استفاده از گیاهان با مصرف کم و متوسط آب و باشگاه کشاورزی خرد شهری اشاره کرد که در این باشگاه مزارع 25 متری تحویل شهروندان شده و شهروندان ضمن آموزش و بهره برداری از این مزارع میتوانند برکت را به سفره خود بیاورند.

- شهردار مشهد گفت: در باشگاه کشاورزی خرد شهری، مزارع 25 متری تحویل شهروندان شده که ضمن آموزش و بهره برداری از زمین ها، برکت را به سفره خود بیاورند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، محمدرضا قلندر شریف در مراسم افتتاح بوستان برکت که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: امروز در پارک شهری قرار داریم که از سال 99 کلنگ زنی آن آغاز شده و به عنوان یک زخم بر بدنه شهر باقی مانده بود که خوشبختانه با همت همکاران توانستیم در سال جاری این پروژه را به اتمام برسانیم.

  وی افزود: بوستان برکت دارای سه پارکینگ با مساحت 13 هزارمترمربع و ظرفیت 520 خودرو به همراه 40 چشمه سرویس بهداشتی، دو زمین بازی کودکان، نمازخانه، زمین های ورزشی روباز بسکتبال، بدمینتون، فوتسال، والیبال و والیبال ساحلی است.

  شهردار مشهد بیان کرد: از دیگر ویژگی های این بوستان میتوان به استفاده از گیاهان با مصرف کم و متوسط آب و باشگاه کشاورزی خرد شهری اشاره کرد که در این باشگاه مزارع 25 متری تحویل شهروندان شده و شهروندان ضمن آموزش و بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل مزارع 25 متری به مردم مشهد برای کشاورزی (+عکس)

تحویل مزارع 25 متری به مردم مشهد برای کشاورزی (+عکس)