مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:252023-12-25اجتماعي

تحصیل 152 هزار دانش آموز خوزستانی در مدارس غیردولتی


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به فعالیت یک هزار و 460 مدرسه و یک هزار و 1115 آموزشگاه غیردولتی در خوزستان گفت: 152 هزار دانش آموز معادل 14 درصد دانش آموزان استان خوزستان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به فعالیت یک هزار و 460 مدرسه و یک هزار و 1115 آموزشگاه غیردولتی در خوزستان گفت: 152 هزار دانش آموز معادل 14 درصد دانش آموزان استان خوزستان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند.

مسعود حمیدی نژاد اظهار کرد: برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و تربیتی در سطح مدارس استان خوزستان و به ویژه مدارس غیردولتی از برنامه های اصلی مجموعه تعلیم و تربیت در این حوزه است و بر این اساس، افتتاح 60 پایگاه بسیج در قالب طرح چفیه های بهشتی، برگزاری یک هزار و 900 محفل قرآنی با عنوان رویداد آوای آسمانی و برگزاری برنامه چهارشنبه های امام رضایی از جمله برنامه هایی است که در حوزه فرهنگی پرورشی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برنامه های نظارتی مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان افزود: در حوزه برنامه های اجرایی در سطح مدارس غیردولتی، در صورتی که مدرسه ای شهریه بالاتر از نرخ مصوب دریافت کند تخلف کرده است و اولیای دانش آموزان می توانند این مورد را به کارشناس مدارس غیردولتی در نواحی و مناطق، همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 152 هزار دانش آموز خوزستانی در مدارس غیردولتی

تحصیل 152 هزار دانش آموز خوزستانی در مدارس غیردولتی