مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:252024-01-10سياسي

80 درصد خدمات امداد و نجات بر عهده هلال احمر است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تاثیرترین ارگان در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر است چرا که 80 درصد خدمات امداد و نجات برعهده این جمعیت است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تاثیرترین ارگان در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر است چرا که 80 درصد خدمات امداد و نجات برعهده این جمعیت است.

حکمت اله هاشمی (چهارشنبه 20 دی ماه) در جلسه مشترک با مدیریت بحران استانداری زنجان در خصوص توسعه کمی و کیفی خانه های هلال استان، گفت: افتتاح خانه های هلال در مناطق کم برخوردار منجر به آگاهی و شناخت کافی جامعه هدف در زمان بروز حوادث و همکاری آنان با جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی می شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر باید تعصب سازمانی داشته باشد تا بتواند در نهادینه کردن طرح های حوزه آسیب های اجتماعی و خدمت رسانی به جامعه به خوبی عمل کند، ادامه داد: خانه های هلال یکی از مولفه های مهم عملکرد هلال احمر در بحران ها، حوادث و سوانح محسوب می شود.

هاشمی بر هم افزایی با سایر ارگان ها و نهادها تاکید کرد و ادامه داد: جوامع محلی باید آموزش و سازماندهی داده شود تا زمانی که حادثه ای اتفاق می افتد جامعه محلی تا رسیدن نیروهای امدادی هدایت و پاسخگویی منطقه را بر عهده بگیرند تا آسیب های جانی و مالی کمتری متوجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد خدمات امداد و نجات بر عهده هلال احمر است

80 درصد خدمات امداد و نجات بر عهده هلال احمر است