مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:502024-01-02سياسي

قاضی زاده هاشمی: باید نسل جوان را با دکتر «کاظمی آشتیانی» آشنا کرد


باید چهره، شخصیت و اقدامات دکتر کاظمی آشتیانی به مردم به خصوص جوانان معرفی شود و آن ها را از طریق برنامه های رادیو و تلویزیون با شخصیت این دانشمند آشنا کرد.

- قاضی زاده هاشمی: باید نسل جوان را با دکتر کاظمی آشتیانی آشنا کرد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید چهره، شخصیت و اقدامات دکتر کاظمی آشتیانی به مردم به خصوص جوانان معرفی شود و آن ها را از طریق برنامه های رادیو و تلویزیون با شخصیت این دانشمند آشنا کرد.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره دکتر کاظمی آشتیانی، بیان کرد: مرحوم کاظمی آشتیانی نگاه علمی و غیر سیاسی توام با رویکرد پیشرفت کشور داشت.

وی ادامه داد: ملاک و مبانی کار مرحوم آشتیانی مبانی اعتقادی با نگاه جوان گرایانه بود؛ ایشان در زیر لایه ها با اعتماد به جوانان با افراد گمنامی کار می کرد که هدف آن ها پیشرفت کشور بود.

این نماینده مجلس یادآور شد: مرحوم کاظمی آشتیانی در جنبه های تحقیقاتی نیز به دنبال شناسایی چهره های خوش نام و گمنام در حوزه های مختلف همچون علوم پایه و رشته های پزشکی بود.

اقدامات ایشان خیر و برکت بسیاری برای کشور به دنبال داشت و به اندازه ای گسترده بود که همچنان جهاد دانشگاهی از سرمایه به جای مانده از مرحوم کاظمی آشتیانی بهره برداری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: باید نسل جوان را با دکتر «کاظمی آشتیانی» آشنا کرد

قاضی زاده هاشمی: باید نسل جوان را با دکتر «کاظمی آشتیانی» آشنا کرد