مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:402024-01-17بين الملل

سندرز: حمله اسراییل به غزه شدیدترین حمله نظامی در قرن 21 است


سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی با اشاره به ویرانی گسترده نوار غزه در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی، گفت که حمله اسراییل به غزه شدیدترین حمله نظامی در قرن 21 به شمار می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنی سندرز سناتور دموکران ایالت ورمونت آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی به شدن از کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

وی گفت: حمله نظامی که کابینه راستگرای نتانیاهو علیه نوار غزه به راه انداخته باعث ایجاد ویرانی گسترده شده و شدیدترین حمله نظامی در قرن بیست و یکم است .

سندرز اضافه کرد: پیامد حمله نظامی اسراییل فاجعه آمیز بوده که طی آن بیش از 20 هزار فلسطینی کشه شده و این اعتقاد وجود دارد که هنوز هزاران نفر از قربانیان زیر آوارها قرار دارند .

این سناتور ایالت ورمونت گفت: ویرانی که به غزه پس از 100 روز جنگ وارد شده، بیش از ویرانی بوده که شهر درسدن آلمان در جریان جنگ جهانی دوم شاهد آن بوده است.

وی افزود: تاسیسات سازمان ملل در غزه با وجود آنکه مختصات خود را در اختیار نیروهای اسراییلی قرار دادند نیز تحت بمباران قرار گرفتند .

کریستوفر کونز سناتور ایالت دلاویر آمریکا نیز روز سه شنبه در سخنانی گفت که درد و رنج در غزه غیر قابل قبول بوده و به سطح بی سابقه ای رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: حمله اسراییل به غزه شدیدترین حمله نظامی در قرن 21 است

سندرز: حمله اسراییل به غزه شدیدترین حمله نظامی در قرن 21 است