مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:302024-01-10اجتماعي

برگزاری اعتکاف دانش آموزان برای دومین سال در خراسان شمالی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برای دانش آموزان این استان برای دومین سال متوالی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برای دانش آموزان این استان برای دومین سال متوالی خبر داد.

ابوالقاسم اکبری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در راستای سند تحول بنیادین و توجه به تربیت تمام ساحتی دانش آموزان از سال گذشته بر برگزاری مراسم اعتکاف تأکید کردیم.

وی افزود: سال گذشته مراسم معنوی اعتکاف ویژه دانش آموزان برای نخستین بار در استان در 9 مسجد برای پسران و تعدادی مسجد نیز برای دختران برگزار شد.

وی گفت: در سال گذشته حدود یک هزار و 800 دانش آموز دختر و پسر در مراسم اعتکاف دانش آموزی شرکت کردند.

اکبری بیان کرد: برای امسال نیز پیش بینی می کنیم که حدود 2000 نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.

وی با بیان اینکه 10 مسجد برای دانش آموزان معتکف پسر و پنج مسجد نیز برای دانش آموزان معتکف دختر در استان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: نسل نوجوان و جوان ما در جامعه به دلیل درگیری با مسائل مختلف از جمله شبکه های غیر مجاز مجازی، درگیری ها و گره های ذهنی بسیاری دارند که مراسم اعتکاف می تواند یکی از مأمن های ویژه برای پیدا کردن خودشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اعتکاف دانش آموزان برای دومین سال در خراسان شمالی

برگزاری اعتکاف دانش آموزان برای دومین سال در خراسان شمالی