مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:302024-01-09سياسي

استقبال دانشجویان دامپزشکی از رشته های کلینیکال/ دامپزشک، بیکار نمی ماند


معاون آموزشی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به وضعیت رشته دامپزشکی، گفت: اگر دانشجویی توانمند باشد و صرفا برای دریافت مدرک تحصیلی نیامده باشد، - معاون آموزشی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز: استقبال دانشجویان دامپزشکی از رشته های کلینیکال/ دامپزشک، بیکار نمی ماند ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به وضعیت رشته دامپزشکی، گفت: اگر دانشجویی توانمند باشد و صرفا برای دریافت مدرک تحصیلی نیامده باشد، قطعا بیکار نخواهد ماند.

دکتر مهدی زارعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به زیاد بودن تعداد دانشکده های دامپزشکی در سطح کشور، ریزش دانشجو تاثیر زیادی روی رشته دامپزشکی نداشته است بلکه ورودی دانشجو در این رشته در حال حاضر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال کنترل شدن است.

وی افزود: از امسال ورودی دامپزشکی در دانشگاه شهید چمران اهواز در مهرماه 20 نفر و بهمن ماه 20 نفر بود که نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است.

سال های گذشته به تعداد بالایی دانشجو پذیرفته می شد و این مساله روی بازار کار و اشتغال دانش آموختگان نیز تاثیرگذار بود که بعدها با مشکل پیدا کردن کار مواجه می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دانشجویان دامپزشکی از رشته های کلینیکال/ دامپزشک، بیکار نمی ماند

استقبال دانشجویان دامپزشکی از رشته های کلینیکال/ دامپزشک، بیکار نمی ماند