مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:562023-12-25ورزشي

خیز ملوان برای صعود به رده سوم جام خلیج فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس، تیم ملوان بندرانزلی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به دیدار تیم تراکتورسازی تبریز که در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد می رود.

قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری بوده و محمدرضا منصوری، هادی طوسی، فرهاد امینی کمک ها و داور چهارم این بازی است و حسین نجاتی هم ناظر داوری این بازی می باشد.

  شاگردان مهدی تارتار در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی امروز به مصاف تراکتور می روند که از روحیه خوبی بعد از برد چهار گله در دیدار خارج از خانه برابر مس رفسنجان برخوردار هستند و این فرصت را دارند تا با شکست تراکتورسازی تبریز و با سبقت از این تیم با 25 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی برسند.

  ملوانان در این دیدار خانگی که در حضور تماشاگران پرشورشان به مصاف تراکتور می روند بسیار امیدوارند به طلسم 12 سال نبردن مقابل پرشورها پایان داده و به رده سوم جدول برسند اتفاقی که می تواند ملوان را به ادامه لیگ بیش از بیش امیدوار کند.

  تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفت دیدار خانگی خود صاحب سه برد، 2 تساوی و 2 شکست برابر تیم های ذوب آهن اصفهان و شمس آذر قزوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز ملوان برای صعود به رده سوم جام خلیج فارس

خیز ملوان برای صعود به رده سوم جام خلیج فارس