مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:052024-01-02بين الملل

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه: سرنوشت کودکان ربوده شده از غزه نامعلوم است


دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه از رژیم صهیونیستی خواست کودکان فلسطینی را که ارتش این رژیم به زور آنها را به خارج از نوار غزه برده است، تحویل دهد.

- دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه: سرنوشت کودکان ربوده شده از غزه نامعلوم است دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه از رژیم صهیونیستی خواست کودکان فلسطینی را که ارتش این رژیم به زور آنها را به خارج از نوار غزه برده است، تحویل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دیده بان امروز -سه شنبه- در بیانیه ای از جامعه بین الملل خواست به مسئولیت های خود در قبال جنایت هولناک ربودن کودکان عمل کند.

دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه اعلام کرد که ربودن کودکان در زمانی صورت می گیرد که مسئولان رژیم صهیونیستی به مخفی کردن اجباری صدها زندانی فلسطینی از نوار غزه در شرایط مبهم ادامه می دهند.

دیده بان مذکور تصریح کرد که گزارش ارتش اسراییل در تاریخ 2024/1/1 در مورد اقدام یک افسر اسراییلی در ربودن نوزاد شیرخواره فلسطینی از داخل خانه اش در نوار غزه بعد از کشته شدن اعضای خانواده اش در یک حمله هوایی اسراییل را بسیار خطرناک می داند.

این دیده بان اعلام کرد که این رخداد ربودن نوزاد از سوی دوست آن افسر اسراییلی بعد از اعلام کشته شدن آن افسر به دلیل جراحت هایش در 2023/12/22 طی درگیری ها در غزه فاش شد در حالی که سرنوشت نوزاد شیرخواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه: سرنوشت کودکان ربوده شده از غزه نامعلوم است

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه: سرنوشت کودکان ربوده شده از غزه نامعلوم است