مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:552024-01-14سياسي

افتتاح کانال های سه حوزه انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر


با حضور مسوولان استانی و ملی کانال های انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه برنامه های نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور استان های سازمان صدا و سیما، استاندار، فرمانده سپاه فتح، فرماندهی انتظامی و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی کانال های انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه انتخاباتی بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت و کهگیلویه، بهمیی، لنده و چرام افتتاح شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم راه اندازی کانال های تلویزیونی را کار بزرگ و فاخر سازمان صدا و سیما دانست و گفت: داوطلبان انتخابات مجلس از فرصتی که صدا و سیما در اختیار آنها قرار داده به نحو احسن استفاده کرده و در فضایی سالم به دور از تنش و اهانت خود را به مردم معرفی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وحدت و همدلی میان اعضای ستاد انتخابات استان گفت: اعضای ستاد مصمم به برگزاری انتخابات سالم هستند و امیدواریم با حضور مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و تعیین نمایندگان شایسته ای برای استان و تاثیرگذار در سطح ملی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کانال های سه حوزه انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

افتتاح کانال های سه حوزه انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر