مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:502024-01-11اجتماعي

شناسایی 162 مورد تجاوز به حریم راه های خراسان شمالی


معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 162 مورد تجاوز به حریم راه های خراسان شمالی شامل 94 مورد در محورهای شریانی و 68 مورد در محورهای فرعی طی 9 ماه امسال توسط گشت های راهداری شناسایی و برای آن ها اخطاریه صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی، حامد معروف معاون راهداری استان اظهارکرد: 162 مورد تجاوز به حریم راه های خراسان شمالی شامل 94 مورد در محورهای شریانی و 68 مورد در محورهای فرعی طی 9 ماه امسال توسط گشت های راهداری شناسایی و برای آن ها اخطاریه صادر شد.

وی گفت: در این بازه زمانی 37 مورد ساخت وساز در حریم راه های شریانی و 14 مورد ساخت وساز در حریم راه های فرعی قلع و قمع شده است.

معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی به صدور 73 مجوز ساخت وساز، تاسیسات زیربنایی و راه دسترسی در محورهای استان اشاره کرد و افزود: همچنین 50 مورد راه دسترسی غیرمجاز در محورهای شریانی و 50 مورد راه دسترسی غیرمجاز در محورهای فرعی مسدود شد.

معروف ادامه داد: به استناد ماده 17 قانون ایمنی راه ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تأسیسات به شعاع 100 متر از انتهای حریم راه ها و در طول کنارگذرهایی که وزارت راه وشهرسازی احداث کرده یا احداث خواهد کرد و یا مسئولیت نگهداری آن را برعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 162 مورد تجاوز به حریم راه های خراسان شمالی

شناسایی 162 مورد تجاوز به حریم راه های خراسان شمالی