مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:552024-01-04سياسي

شورای ائتلاف لرستان: انتقام خون به نام حق ریخته شهدای کرمان گرفته شود


شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در پی وقوع حمله تروریستی در کرمان بیانیه ای صادر و خواستار انتقام گرفتن از عوامل ریختن خون شهدای بی گناه این حمله تروریستی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شورای ائتلاف لرستان در محکومیت جنایت تروریستی کرمان بیانیه ای به گزارش سایت قطره و به نقل اززیر صادر کرد:  مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب/23) در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

امام خمینی(ره): بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود 1358/2/14 حدود سه ماه است که صهیونیسم جهانی اعم از آمریکا و انگلیس و ناتو و فرزند نامشروع آنها یعنی اسراییل غاصب، تمام بمب های خشم و کینهٔ خود را بر سر مردم مظلوم و بی پناه و محاصره شدهٔ غزه می ریزند، ولی بجز کشتار مردم غیرنظامی هیچ دستاوردی نداشتند.

  حال که این دشمنان خبیث و مدعیان ابرقدرتی نتوانسته اند در جبههٔ نظامی در برابر گروه کوچک حماس کمترین دستاوردی داشته باشند، لذا تمام کینه و نفرت خود را بر سر حامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف لرستان: انتقام خون به نام حق ریخته شهدای کرمان گرفته شود

شورای ائتلاف لرستان: انتقام خون به نام حق ریخته شهدای کرمان گرفته شود