مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:152024-01-16پزشكي

فروش اینترنتی دارو در بلاتکلیفی!


در هفته گذشته رییس مجلس با ابراز نارضایتی نسبت به عملکرد وزارت بهداشت گفت: پس از برگزاری چهار جلسه نظارتی هنوز مشکلات دارو برطرف نشده و در حوزه دارو با افزایش قیمت 107 درصدی مواجه هستیم.

- خبرگزاری فارس - گروه سلامت: مشکلات زنجیره تأمین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در سال های اخیر به یکی از چالش های جدی کشور و مردم تبدیل شده و فراتر از دولت، پای مجلس را نیز به موضوع باز کرده، بنا بر نظر برخی کارشناسان به دلیل ضعف و ناکارآمدی ساختاری سازمان غذا و دارو مشکلات این حوزه تاکنون برطرف نشده است.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در چهارمین گزارش خود درباره مشکلات زنجیره تأمین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی که در جلسه علنی مورخ 19 دی 1402 مجلس قرائت شد، موارد متعددی از اشکالات و ناکارآمدی هایی که موجب بروز مشکل و نارسایی در حوزه سلامت کشور به ویژه برای بیماران خاص و صعب العلاج شده است را مطرح کرد.

از طرف دیگر، برخی دیگر از نمایندگان مجلس به موضوع تعارض منافع در ساختار سازمان غذا و دارو اشاره کردند که برخی مسئولان چه در وزارت بهداشت و چه در استان ها خود دارای شرکت بوده یا واردکننده هستند و داروخانه دارند که به این تعارض منافع رسیدگی نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اینترنتی دارو در بلاتکلیفی!

فروش اینترنتی دارو در بلاتکلیفی!