مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:402024-01-20سياسي

دست اسراییل در انفجار تروریستی کرمان مشهود است


معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه دست اسراییل در انفجار تروریستی کرمان مشهود است، گفت: اسراییل وقتی خود را عاجز دید به داعش متوسل شد.

- ایسنا/کرمان معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه دست اسراییل در انفجار تروریستی کرمان مشهود است، گفت: اسراییل وقتی خود را عاجز دید به داعش متوسل شد.

حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی شامگاه 29 دی ماه در مراسم گرامیداشت شهدای انفجار تروریستی کرمان در روستای ده زیار با اشاره به فضائل ماه رجب اظهار کرد: تزکیه درونی از الزامات ورود به ماه رمضان به عنوان مهمانی بزرگ خداست و اگر در ماه رجب خود را آماده کنیم، قطعاً بهتر می توانیم از برکات ماه رمضان بهره مند شویم.

وی افزود: پیامبر اسلام در اهمیت ماه رجب فرمودند در این ماه اتصال بین انسان و خدا آغاز می شود و ما باید به این ریسمان الهی چنگ بزنیم و خود را بالا بکشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه قدر ماه رجب را باید دانست چرا که معلوم نیست بتوانیم در آینده آن را درک کنیم، افزود: باید خودمان را در معرض نسیم های الهی قرار بدهیم و ماه رجب یکی از این نسیم هاست.

اعتکاف ماه رجب یک فرصت عظیم برای پاک کردن گناهان و بدی هاست و باید از خداوند بخواهیم توفیق درک ماه رجب را به ما عطا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اسراییل در انفجار تروریستی کرمان مشهود است

دست اسراییل در انفجار تروریستی کرمان مشهود است