مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:202023-12-25اقتصادي

پیش بینی تجارت 20 میلیارد دلاری با اوراسیا تا 5 سال آینده


معاون ارتقای کسب وکارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت گفت: با امضای سند نهایی توافقنامه تجارت آزاد 87 درصد کد تعرفه کالاهای تجاری ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا صفر می شود.

- معاون ارتقای کسب وکارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت گفت: با امضای سند نهایی توافقنامه تجارت آزاد 87 درصد کد تعرفه کالاهای تجاری ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا صفر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدصادق قنادزاده، اظهار کرد: بعد از گذشت بیش از سه سال و انجام بیش از 30 دور مذاکره، سند نهایی توافقنامه تجارت آزاد بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا امروز، چهارم دی ماه در حاشیه اجلاس سران این اتحادیه در سن پطرزبورگ روسیه به امضای وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزاری تجارت پنج کشور عضو این اتحادیه خواهد رسید.

قنادزاده با بیان اینکه توافقنامه تجارت آزاد بین ایران و اتحادیه اوراسیا بعد از تصویب در مجالس کشورهای امضا کننده قابل اجرا خواهد بود، تصریح کرد: با اجرایی شدن این توافقنامه تعرفه 87 درصد کالاهای تجاری بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا صفر خواهد شد.

وی با حضور در یک برنامه تلویزیونی افزود: این توافقنامه نخستین توافقنامه چندجانبه تجارت آزاد ایران بوده که پیش بینی می شود با اجرایی شدن آن تجارت ایران با کشورهای عضو این اتحادیه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تجارت 20 میلیارد دلاری با اوراسیا تا 5 سال آینده

پیش بینی تجارت 20 میلیارد دلاری با اوراسیا تا 5 سال آینده