مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:502023-12-22سياسي

امام جمعه کرمانشاه: اجر رسالت پیامبر(ص) مودت با ذوی القربی اوست.


حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه این هفته نماز جمعه 1 دی ماه گفت: راه سعادت انسان در دنیا و آخرت مودت با اهل بیت پیامبر(ص) هست.

- حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه این هفته نماز جمعه 1 دی ماه ضمن دعوت خود و همه رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوای الهی می تواند عاقبتی خیر را برای انسان تضمین کند.

وی افزود: اصل تقوا نوعی مراقبت مستمر است که انسان در هر حالتی است از خودش، اعتقاداتش، فضایل اخلاقی اش مراقبت کند، این مراقبت تضمینی است برای عاقبت به خیری.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه علت توصیه اش به رعایت تقوای الهی در دو خطبه را حرکت کردن به عاقبت روشن و نورانی جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: در اجتماع توصیه به رعایت تقوا کردن، برای این است که جامعه اهل تقوا باشد و علاوه بر رعایت تقوای فردی، اجتماع هم باید اجتماع باتقوا باشد.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) و در پیش داشتن 20 جمادی الثانی سالروز ولادت ایشان، خطبه اول را اختصاص به ذکر فضایل وجود مقدس حضرت فاطمه(س) داد و گفت: آیه ای که در هفته گذشته مطرح کردم، آیه ای بود تحت عنوان آیه مودت قل لا أسئلکم علیه اجراً، إلا الموده فی القربی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه: اجر رسالت پیامبر(ص) مودت با ذوی القربی اوست.

امام جمعه کرمانشاه: اجر رسالت پیامبر(ص) مودت با ذوی القربی اوست.