مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:252023-12-31ورزشي

100 هزار نفر در نیم فصلی با بیش از 10 هزار دقیقه والیبال


104 هزار و 850 نفر از علاقمندان به ورزش والیبال دیدارهای دور رفت لیگ برتر را از نزدیک تماشا کردند که مدت زمان مسابقات نیم فصل به بیش از 10 هزار دقیقه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تماشاگران همواره به عنوان سرمایه های اصلی والیبال در ایران و تمامی دنیا شناخته می شوند و همواره تلاش فدراسیون جهانی والیبال برای جذاب کردن این رشته ورزشی در راستای ارج نهادن و جذب کردن تماشاگران این رشته ورزشی بوده است.

این در حالیست که دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران از روز یکشنبه 30 مهرماه آغاز شد و سوم دی پس از برگزاری 91 مسابقه با قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان نیم فصل این رقابت ها به پایان رسید و تیم های هورسان رامسر و ایفاسرام اردکان نیز در رتبه های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

بر اساس آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، در مجموع 91 دیدار دور رفت 104 هزار و 850 تماشاگر به سالن ها رفتند و شاهد جدال 14 تیم در این مسابقات بودند که میانگین یک هزار و 152 تماشاگر برای هر مسابقه ثبت شد.

از نظر تعداد تماشاگر، مسابقه دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته نهم بیشترین تماشاگر را به خود اختصاص داد که بیش از پنج هزار نفر در سالن اختصاصی شهداب شاهد این مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار نفر در نیم فصلی با بیش از 10 هزار دقیقه والیبال

100 هزار نفر در نیم فصلی با بیش از 10 هزار دقیقه والیبال