مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:512023-12-24حوادث

تردد اهالی منطقه دورود - اندیمشک پس از برخورد قطار و ریل باس مختل شد


خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، 12 آذر ماه سال جاری برخورد یک دستگاه ریل باس با قطار باری در ایستگاه کشور از توابع بخش پاپی علاوه بر مصدومیت 5 نفر خسارت زیادی هم به قطار ریل باس وارد کرد.

خارج شدن ریل باس از چرخه و اختلال در جا به جایی مسافران با توجه به اینکه تردد مردم محلی مسیر دورود - اندیمشک با ریل باس انجام می شود، خارج شدن ریل باس از چرخه مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد کرده است.

ریل باس به دلیل خدمات ارزان قیمت و سرعت بالا وسیله مناسبی برای جا به جایی مردم منطقه است، به همین دلیل تعمیر ریل باس و یا قطار جایگزین مطالبه جدی آنها است.

ریل باس محلی دورود - اندیمشک 12 آذر بر اثر برخورد با یک قطار باری دچار حادثه می شود و به دلیل خسارت بالا از چرخه خارج می شود، حالا با گذشت حدود سه هفته از حادثه اما ریل باس تعمیر نشده است، مطالبه مردم تعمیر و یا قطار جایگزین برای جا به جایی است، مدیران راه آهن اما می گویند: هزینه تعمیر ریل باس بالا و زمان بر است.

مردم محلی می گویند: ریل باسی که اکنون دچار سانحه شده صبح ساعت 6 از دورود به سمت اندیمشک حرکت و ساعت دوازده از اندیمشک به سمت دورود حرکت می کرد.

حالا اما با گذشته حدود 3 هفته قطار جایگزینی پیدا نشده و تردد مردم با مشکل مواجه شده است، این در حالی است که ممکن است تعمیر ریل باس زمان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد اهالی منطقه دورود - اندیمشک پس از برخورد قطار و ریل باس مختل شد

تردد اهالی منطقه دورود - اندیمشک پس از برخورد قطار و ریل باس مختل شد