مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:452023-12-26اجتماعي

365 نفر از استان قزوین به حج عمره مشرف می شوند


مدیرکل حج و زیارت استان قزوین گفت: امسال 70 هزار نفر از سراسر کشور به حج عمره مشرف می شوند و و از استان قزوین نیز 365 نفر عزام خواهند شد.

- بشیر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به برکت وجود مبارک اهل بیت (ع) جای جای سرزمین وحی ارزشمند است و باید از حضور زائران به درستی استفاده کرد تا پیام اسلام به سایر مردم جهان منتقل شود.

وی افزود: ظرفیت عظیمی در حج وجود دارد که نباید از آن غفلت کرد و با برنامه ریزی مناسب، این موقعیت برای همه زائران سرزمین وحی به خوبی فراهم شود.

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین تصریح کرد: حج بهترین فرصت برای خودسازی است و باید برای زائران این فرصت را فراهم کنیم تا به درستی اعمال و مناسک خود را انجام دهند و با دست پر به وطن خود بازگردند.

سلیمی همچنین به روند اعزام زائران سرزمین وحی به سفر معنوی حج عمره اشاره کرد و گفت: به لطف الهی، پس از حدود 8 سال وقفه، در عمره مفرده از پیش ثبت نام عمره و از اولویت یک تا 600 انجام می شود و تا نهم اسفند اعزام زائران صورت می گیرد.

وی ادامه داد: امسال 70 هزار نفر از سراسر کشور به حج عمره مشرف می شوند و و از استان قزوین نیز 365 نفر عزام خواهند شد.

این مسوول، با اشاره به خدمت رسانی صورت گرفته در مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال، بیان کرد: در این ایام، خدمت شبانه روزی از عمود 40


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

365 نفر از استان قزوین به حج عمره مشرف می شوند

365 نفر از استان قزوین به حج عمره مشرف می شوند