مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:502024-01-09ورزشي

برنامه عجیب سعودی ها برای ریخت و پاش میلیاردی در لیگ دسته سوم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مارکا با والنتین بوتلا نیکولاس، مدیر عامل FutbolJobs ، صحبت کرده است تا ورود عربستان سعودی به دنیای فوتبال را پس از تغییر رویه اش، - برنامه عجیب سعودی ها برای ریخت و پاش میلیاردی در لیگ دسته سوم! عربستان بعد از جذب ستاره ها و فوق ستاره های فوتبال دنیا حالا طرحی جالب و دیوانه وار را برای دسته های پایین تر خود دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مارکا با والنتین بوتلا نیکولاس، مدیر عامل FutbolJobs ، صحبت کرده است تا ورود عربستان سعودی به دنیای فوتبال را پس از تغییر رویه اش، تحلیل کند.

نیکولاس فاش کرد که حالا بازیکنانی برای لیگ سوم عربستان سعودی مورد نیاز هستند.

حقوق: بین 3000 و 4000 یورو به همراه خانه!  این یکی از پیشنهادات عجیب و غریب بازار جدید است که ورزش عربستان را زیر و رو است.

ورود عربستان سعودی به دنیای فوتبال، در کنار سرمایه گذاری بسیار زیاد، اهدافی بلند را دنبال می کند؛ در حالی که سعودی ها سعی می کنند با پنج قدرت بزرگ جهان، فوتبال خود را به همان سطح برسانند.

اگرچه در ابتدا هدف، شکار بازیکنان بسیار خوب بود که قراردادشان در شرف اتمام بود یا در آستانه پایان حرفه خود بودند (مورد کریستیانو رونالدو)، اما پیشنهادی که بنیاد فوتبال جابز را لرزاند، این بود: قصد عربستان این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه عجیب سعودی ها برای ریخت و پاش میلیاردی در لیگ دسته سوم!

برنامه عجیب سعودی ها برای ریخت و پاش میلیاردی در لیگ دسته سوم!