مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:252024-01-20بين الملل

پاشینیان: جامعه جهانی باید به دنبال صلح در قفقاز جنوبی باشد


نخست وزیر ارمنستان در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل ناتو در امور قفقاز و آسیای میانه گفت: نیاز به اقدامی از سوی جامعه جهانی برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه قفقاز جنوبی احساس می شود.

- نخست وزیر ارمنستان در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل ناتو در امور قفقاز و آسیای میانه گفت: نیاز به اقدامی از سوی جامعه جهانی برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه قفقاز جنوبی احساس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کابینه ارمنستان در بیانیه ای اعلام کرد: نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان و خاویر کلومینا، نماینده ویژه ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در امور قفقاز و آسیای میانه دیدار کردند و پاشینیان بر ضرورت انجام اقدامات مرتبط از سوی جامعه بین الملل با هدف برقراری صلح و ثبات در منطقه قفقاز جنوبی تاکید کرد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: نخست وزیر ارمنستان درباره روند عادی سازی روابط بین جمهوری آذربایجان و ایروان بر اساس اصول شناخته شده و مورد توافق دو طرف صحبت کرد.

دولت ایروان همچنین اعلام کرد: دو طرف همچنین درباره اظهارات مطرح شده از سوی الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان نیز ابراز نگرانی کردند که برخلاف منطق کلی مذاکرات بوده و به تشدید تنش ها در منطقه منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشینیان: جامعه جهانی باید به دنبال صلح در قفقاز جنوبی باشد

پاشینیان: جامعه جهانی باید به دنبال صلح در قفقاز جنوبی باشد