مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:202023-12-25بين الملل

پیام مهم السنوار از میدان جنگ غزه برای سران حماس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «کتائب القسام نبردی شدید، خشن و بی سابقه علیه نیرو های اشغالگر اسراییلی به راه انداخته و خسارات جانی و تجهیزاتی سنگینی به آن ها وارد کرده است».

- رهبر حماس در نوار غزه یحیی السنوار ، طی دو روز اخیر، طی نامه ای برای سران سیاسی حماس، وضعیت میدانی نبرد در نوار غزه را تشریح و بر در هم شکسته شدن ارتش اشغالگر در برابرقدرت کتائب القسام تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کتائب القسام نبردی شدید، خشن و بی سابقه علیه نیرو های اشغالگر اسراییلی به راه انداخته و خسارات جانی و تجهیزاتی سنگینی به آن ها وارد کرده است .

این را السنوار از قلب میدان نبرد در غزه خطاب به رییس و اعضای دفتر سیاسی حماس، در آستانه هشتادمین روز جنگ نوشت.

به نوشته وبگاه شبکه الجزیره، این نامه در میانه تلاش تل آویو برای برقراری آتش بس های موقت از طریق میانجیگران قطری و مصری برای رهبران حماس مخابره شد تا این جنبش همچنان بر موضع خود در برقراری آتش بس فراگیر و عقب نشینی نظامیان اسراییلی در قبال آزادی اسرای اسراییلی تاکید کند.

پیشتر تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که السنوار، برنامه ای سازمان یافته برای پایان دادن به جنگ جاری در نوار غزه دارد که از هفت اکتبر گذشته آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مهم السنوار از میدان جنگ غزه برای سران حماس

پیام مهم السنوار از میدان جنگ غزه برای سران حماس