مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:452023-12-27سياسي

جشنواره ملی ره آورد اربعین حسینی فراجا در گیلان برگزار شد


سومین جشنواره فرهنگی، ادب و هنری ره آورد پیاده روی اربعین حسینی فراجا امروز با حضور سردار رادان در گیلان برگزار و از 160 برگزیده تجلیل شد.

- ایسنا/گیلان سومین جشنواره فرهنگی، ادب و هنری ره آورد پیاده روی اربعین حسینی فراجا امروز با حضور سردار رادان در گیلان برگزار و از 160 برگزیده تجلیل شد.

سردار احمدرضا رادان امروز، 6 دی ماه در سومین جشنواره فرهنگی، ادب و هنری ره آورد پیاده روی اربعین حسینی که با حضور خانواده شهدای امنیت در سالن شهدای فراجا رشت برگزار شد، اظهار کرد: این مجلس برای اباعبدالله حسین آراسته شده که مقدس است و خانواده عزیز شهدا این مراسم را زینت بخش کرده اند پس در مجلسی که با حضور افرادی مقدس برای موضوع مقدس گرهم جمع شده ایم.

وی ضمن خیرمقدم خدمت خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران، مردم، کارکنان انتظامی سپاه ارتش و پلیس های تخصصی افزود: عقیدتی سیاسی فراجا هوشمندانه برای این مسیر قشنگ چنین مراسمی را برنامه ریزی کرد تا دستاوردهای عظیم سفر اربعین اطلاع رسانی شود، در این مجلس هر کسی با هر قدم و نیتی کار کرده ثواب عظیم نصیبش شده است.

سردار رادان گفت: کسانی که در طول سفر اربعین نقش آفرینی کردند تا به عنوان توشه ای در قیامت این خدمات را به حضرت زهرا(س) ارائه دهند، چه چیزی ارزنده تر از قدم و قلم برای مسیر اباعبدالله الحس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی ره آورد اربعین حسینی فراجا در گیلان برگزار شد

جشنواره ملی ره آورد اربعین حسینی فراجا در گیلان برگزار شد