مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:552023-12-27سياسي

تخفیف ویژه کتاب «دادگاه 88»


مرکز جامع کتب رسانه به مناسبت سالروز حماسه 9 دی کتاب دوجلدی «دادگاه هشتاد و هشت» را با 50 درصد تخفیف برای کتاب خوان ها به فروش گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، مردم ایران در نهم دی ماه سال 1388 با حضور در خیابان ها و راهپیمایی، حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران در مقابل آشوبگران و فتنه گرانی که ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را داشتند، اعلام کردند.

در این باره رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است.

حماسه ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت، محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود اما در این روز حماسی یک بار دیگر امت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مایوس شدند.

کتاب دو جلدی دادگاه 88 مستنداتی از سیر حوادث و اظهارات و اعترافات متهمان وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری را مورد بررسی قرار داده است.

کتاب مذکور مستند بسیار ارزشمندی از سیر حوادث و اتفاقات قبل و پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال 1388است که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن با عنوان فتنه یاد نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف ویژه کتاب «دادگاه 88»

تخفیف ویژه کتاب «دادگاه 88»