مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:552024-01-14حوادث

کاهش 5 درصدی تلفات ناشی از اعتیاد در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در 9 ماهه سال جاری آمار تلفات ناشی از سوءمصرف مواد، داروهای مخدر و محرک در استان جان 62 نفر را گرفت که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش داشت.

- ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در 9 ماهه سال جاری آمار تلفات ناشی از سوءمصرف مواد، داروهای مخدر و محرک در استان جان 62 نفر را گرفت که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی عباسی اظهار کرد: در 9 ماهه امسال از کل تلفات ناشی از اعتیاد 51 نفر مرد و ما بقی زن بودند.

وی افزود : بر اساس آمار ارسالی از مراکز استان، طی این مدت شهرستان های ساری با 9، بهشهر با 7، قائمشهر و نور هر کدام با 6 متوفی، بیشترین و شهرستان های میاندورود و بابل هر کدام با یک متوفی، کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

عضو شورای قضایی مازندران، خاطرنشان کرد: قطعا حساسیت منطقی خانواده به رفتار فرزندان و حتی حساسیت نسبت به تغییر رفتار همسر و همچنین برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از تمایل جوانان به مواد مخدر، آگاهی از علائم و نشانه های اولیه، انجام مشاوره های درست از طرف خانواده می تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ آنها جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 درصدی تلفات ناشی از اعتیاد در مازندران

کاهش 5 درصدی تلفات ناشی از اعتیاد در مازندران