مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:002023-12-23اقتصادي

ضرورت بهره گیری از فناوری هسته ای برای افزایش تولیدات کشاورزی


رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) بر ضرورت بهره گیری از فناوری هسته ای برای افزایش تولیدات کشاورزی تاکید کرد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) بر ضرورت بهره گیری از فناوری هسته ای برای افزایش تولیدات کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجتبی خیام نکویی روز شنبه دوم دی ماه در بازدید معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی از موسسه های تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی مستقر در کرج اظهار کرد: موسسه های زیرمجموعه سازمان تات با تولید انواع واکسن های دامی، انسانی و انواع بذور کشاورزی از خروج میلیاردها دلار سرمایه از کشور جلوگیری می کنند.

وی ادامه داد: انواع تولیدات این مراکز و موسسات باعث صرفه جویی ارزی در کشور شده که در شرایط کنونی اقدامی بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش روز به روز جمعیت کشور و تاکید مقام معظم رهبری به ضرورت جوانی جمعیت ابراز کرد: در افق 1430 جمعیت ایران به 130 میلیون نفر می رسد که برای تامین مواد غذایی آنها باید به فکر بود.

این مسئول با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فناوری هسته ای برای افزایش تولیدات کشاورزی تصریح کرد: با توجه به ارتباط تنگاتنگ سازمان انرژی اتمی و وزارت جهاد کشاورزی این هدف به راحتی محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از فناوری هسته ای برای افزایش تولیدات کشاورزی

ضرورت بهره گیری از فناوری هسته ای برای افزایش تولیدات کشاورزی