مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:102024-01-16ورزشي

برگزاری جشنواره ملی دریادها توسط فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی


سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی از برگزاری جشنواره ملی ورزش های دریایی و ساحلی دریادها به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر خبر داد.

- جی پلاس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی؛ رضا شجیع ضمن اعلام این خبر و اهمیت افزایش توجه به ورزش های دریایی و ساحلی با توجه به پتانسیل های موجود در کشور گفت: به منظور مشارکت موثر و اثربخش جامعه ورزش های دریایی و ساحلی کشور و همچنین به منظور فرهنگ سازی و ترویج رشته های دریایی و ساحلی در میان عموم مردم "جشنواره فرهنگی ورزشی دریادها" به مناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارکه فجر سالجاری برگزار می شود.

شجیع در ادامه اظهار داشت: شعار این جشنواره برگرفته از نام "دریا"به عنوان نماد ورزش های مرتبط با فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی و "یادها" به عنوان نماد گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدری است که تا پای جان از مرزهای آبی کشورمان دفاع کرده اند.

سرپرست فدراسیون فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی ضمن اشاره به اهداف این جشنواره اظهار داشت:در واقع توجه به منویات مقام معظم رهبری در تحقق سیاست های توسعه دریامحور، ایجاد نشاط اجتماعی، شناسایی استعدادهای برتر و بسترسازی رشد و پیشرفت و شناسایی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی دریادها توسط فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی

برگزاری جشنواره ملی دریادها توسط فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی