مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:552024-01-12سياسي

نمایشگاه صنایع دستی بسیج؛ نمونه بارز جهاد اقتصادی


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: نمایشگاه صنایع دستی بسیج نمونه بارز جهاد اقتصادی بوده که به نمایش گذاشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی بسیج استان سمنان اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی بسیج نمونه بارز جهاد اقتصادی است و مهم ترین پیام این نمایشگاه، کارآفرینی برای هنرمندان بسیجی به ویژه برای بانوان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده که جهاد اقتصادی را در قالب های مستقل و شرکت های تعاونی شکل داده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: از دیگر نکات قابل توجه در این نمایشگاه، وجود ظرفیت های مستعد در رشته های مختلف از استان است که هر کدام به تنهایی می تواند نمادی افتخارآفرینی برای صنایع دستی استان سمنان باشد.

شوقانی گفت: از ویژگی های بعضی از محصولات صنایع دستی ارائه شده در این نمایشگاه، داشتن مهر اصالت ملی بوده که به خریداران این اطمینان را می دهد تا کالا ضمن نوآوری، با مواد اولیه عالی و باکیفیت بالا تولید شده است.

نمایشگاه صنایع دستی بسیج استان سمنان، تا ساعت 21 امشب در مجتمع فرهنگی کومش سمنان پذیرای بازدیدکنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی بسیج؛ نمونه بارز جهاد اقتصادی

نمایشگاه صنایع دستی بسیج؛ نمونه بارز جهاد اقتصادی