مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 00:202023-12-22فرهنگي

برترین های جشنواره استانی شعر طنز خراسان رضوی در کاشمر


جشنواره استانی شعر طنز شهاب ترشیزی با معرفی نفرات برتر در کاشمر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر، امشب در آیین اختتامیه این جشنواره که با استقبال شاعران و علاقمندان به حوزه شعر در مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر برگزار شد، با اشاره به استقبال شاعران از این جشنواره طنز اظهار کرد: طنز از هجو و تمسخر جداست و اگر در قالب چاشنی طنز مسایل و مشکلات حوزه های مختلف بیان شود، قطعا تأثیرگذاری بیشتری دارد.

حجت الاسلام علی مشهدی ادامه داد: اگر در برخی رفتارها و مسایل اجتماعی مشکل داریم، یا گاها مسوولین به وظایفشان عمل نمی کنند طنز در عین شوخی و خنده می تواند سازندگی و اثرگذاری بالایی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید بستر و شرایط به گونه فراهم شود تا طنزپردازان بدون ترس و واهمه در تمامی عرصه ها بتوانند نقدشان را بیان کنند، بیان کرد: بیان مشکلات با چاشنی طنز بیشتر و بهتر جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

در این مراسم دبیر جشنواره با اذعان به اینکه سومین جشنواره استانی شعر طنز شهاب ترشیزی نسبت به دوره های قبلی شکوفاتر و پویاتر به لحاظ کمی و کیفی برگزار شد، گفت: 314 اثر شعر طنز با موضوعات ازدواج و فرزندآوری ، اقتصاد و اشتغال، آب و زندگی ،محیط زندگی و فضای مجازی از 132 شاعر به دبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره استانی شعر طنز خراسان رضوی در کاشمر

برترین های جشنواره استانی شعر طنز خراسان رضوی در کاشمر